ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Surveying

mapa sytuacyjno-wysokościowa

English translation: land survey and height map

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:mapa sytuacyjno-wysokościowa
English translation:land survey and height map
Entered by: sunny25

14:31 Feb 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Surveying / -
Polish term or phrase: mapa sytuacyjno-wysokościowa
mapa sytuacyjno-wysokościowa
sunny25
land survey and height map
Explanation:
to mapa zawierająca dokładny podział działek, razem z wysokością
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3topographic(al) map
bartek
4 +1planimetric with contour mapblaukarolcia
4 -4land survey and height map
Michal Berski


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
topographic(al) map


Explanation:
budowlany

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: to jest zwykła mapa topograficzna
10 mins
  -> owszem, topograficzna nazywa się tak samo

agree  M.A.B.: Przekonuje mnie http://www.proz.com/kudoz/polish_to_english/surveying/252779...
430 days

agree  skisteeps
430 days

agree  Polangmar
430 days

agree  Merix: oczywiście, mówi to wieloletni tłumacz z placu budowy
2658 days

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -4
land survey and height map


Explanation:
to mapa zawierająca dokładny podział działek, razem z wysokością

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bartek: jakieś referencje? / Kompletnie zła odpowiedź
11 mins

disagree  skisteeps: Jeśli chodzi o wysokości to "contour map". Kalki językowe i radosna twórczość nie powinny miec tutaj miejsca. Tak się składa, że jestem geodetą.
430 days

disagree  Polangmar: http://tinyurl.com/4zso7f
430 days

disagree  Merix: zupełnie nie tak, inżynier na budowie nie wiedziałby co chcesz powiedzieć, takie pojęcie nie funkcjonuje w obiegu
2658 days

460 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
planimetric with contour map


Explanation:
taka definicja znalazlam w slowniku polsko-angielskim dla geodetow, wydawnictwo Politechniki Warszawskiej bodajze 1997 rok.

blaukarolcia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  big_fish: owszem, tylko dokładnie rzecz biorąc słownik ten podaje "planimetric AND contour map"
946 days