KudoZ home » Polish to English » Other

oczyszczenie pola

English translation: clearing the field


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:oczyszczenie pola
English translation:clearing the field
Entered by: bajbus

21:12 Mar 10, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: oczyszczenie pola
Oczyszczenie pola, ukaranie winnych, jest niezbędne. Pytanie tylko, czy stwarzając atmosferę powszechnego zagrożenia, nie doprowadzą do katastrofy. Najpierw gospodarki. Potem państwa.
Magczer
Poland
clearing the field
Explanation:
Spójrz na ten link:
http://www.tpmcafe.com/blog/warrenreports/2006/jul/25/cleari...
Selected response from:

bajbus
Grading comment
Jednak się przekonałam do tej wersji, bo znalazłam jej potwierdzenie w kilku różnych źródłach.
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4clearing the field
bajbus
3a clearing out process
FishX


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a clearing out process


Explanation:
możliwych rozwiązań tego problemu jest dużo. Być może najlepszym rozwiązanem byłoby długie opisowe tłumaczenie typu 'it is important to clean up the public administration system'
'Clearing the coast' zdecydowanie nie polecam.

FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 142

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clearing the field


Explanation:
Spójrz na ten link:
http://www.tpmcafe.com/blog/warrenreports/2006/jul/25/cleari...

bajbus
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
Jednak się przekonałam do tej wersji, bo znalazłam jej potwierdzenie w kilku różnych źródłach.
Dziękuję