KudoZ home » Polish to English » Other

przedsięwzięcia w sferze komunikacyjnej

English translation: telecommunication (and/or) transport(ation) projects


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przedsięwzięcia w sferze komunikacyjnej
English translation:telecommunication (and/or) transport(ation) projects
Entered by: sunny25

22:30 Mar 10, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other / -
Polish term or phrase: przedsięwzięcia w sferze komunikacyjnej
realizacja przedsięwzięć w sferze komunikacyjnej, informatycznej i energetycznej
sunny25
telecommunication (and/or) transport(ation) projects
Explanation:
Propozycja.

"Communication" bardziej wskazuje na komunikację międzyludzką, niekoniecznie w aspekcie technicznym.

Pytanie tygru o rodzaj komunikacji (telekomunikacja lub komunikacja miejska, międzymiastowa, miedzynarodowa itd) jest bardzo zasadne, gdyż w tym drugim przypadku raczej należy zastosować "transport" lub "transportation".
Selected response from:

inmb
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4telecommunication (and/or) transport(ation) projects
inmb
4communications projects
Maciek Drobka
3enterprise in the sphere of communications
Caryl Swift


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
enterprise in the sphere of communications


Explanation:
Or 'enterprises'

Caryl Swift
Poland
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 377

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
communications projects


Explanation:
krótko i na temat :)

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telecommunication (and/or) transport(ation) projects


Explanation:
Propozycja.

"Communication" bardziej wskazuje na komunikację międzyludzką, niekoniecznie w aspekcie technicznym.

Pytanie tygru o rodzaj komunikacji (telekomunikacja lub komunikacja miejska, międzymiastowa, miedzynarodowa itd) jest bardzo zasadne, gdyż w tym drugim przypadku raczej należy zastosować "transport" lub "transportation".


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22telecommunication+...
    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22transport+projects...
inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112