KudoZ home » Polish to English » Other

zawierać efekty wykraczające poza

English translation: may include measures with cross-border implications


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zawierać efekty wykraczające poza
English translation:may include measures with cross-border implications
Entered by: sunny25

18:57 Mar 15, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other / -
Polish term or phrase: zawierać efekty wykraczające poza
Ze względu na przygraniczne położenie województwa, podejmowane działania m.in. w zakresie ......, mogą także zawierać efekty wykraczające poza granicę kraju, jako uzupełnienie działań wspieranych w ramach Programów....
sunny25
may include measures with cross-border implications
Explanation:
W takim razie będziesz musiał wymyśleć alternatywę za wcześniejsze 'działania', żeby nie powtórzyć 'measures', chociaż dla mnie pisać 'measures' dwa razy jest lepszym rozwiązaniem niż wymyślenie czegoś dziwnego.
Selected response from:

FishX
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1may have transborder impact
SlawekW
4 +1may include measures with cross-border implications
FishX
3contain effects beyondrobwoj


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
contain effects beyond


Explanation:
np.

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
may include measures with cross-border implications


Explanation:
W takim razie będziesz musiał wymyśleć alternatywę za wcześniejsze 'działania', żeby nie powtórzyć 'measures', chociaż dla mnie pisać 'measures' dwa razy jest lepszym rozwiązaniem niż wymyślenie czegoś dziwnego.


FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 142

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: w pelni popieram
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
may have transborder impact


Explanation:
http://tinyurl.com/2uowwx

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: tylko tak, esencjonalnie!
1 day11 hrs
  -> dzieki:)