KudoZ home » Polish to English » Other

realizacja kontraktu

English translation: execution of contract


17:51 Mar 24, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: realizacja kontraktu
Niniejszym akceptuje umowe na realizacje kontraktu.
xxxboozak
English translation:execution of contract
Explanation:
tak by się wydawało
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2execution of contract
PanPeter
3 +2contract implementationrobwoj
4contract accomplishment
Marian Krzymiński


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
contract accomplishment


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2007-03-24 17:54:07 GMT)
--------------------------------------------------

Patrz link ze stosownymi fotkami: http://www.fotosearch.com/comp.asp?sss=yes&pp_sku=TGR174&ima...

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
execution of contract


Explanation:
tak by się wydawało

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon
59 mins
  -> Dzięki

neutral  pidzej: execution może oznaczać podpisanie jak i realizację; szukałbym czegoś jednoznacznego
14 hrs
  -> Dziekuję, proszę podsunąć propozycję

agree  bajbus: IMO to jest jednoznaczne
14 hrs
  -> Dzięki

neutral  cquest: często się spotykam z tym w znaczeniu "podpisać" umowę
1061 days

1 day43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
contract implementation


Explanation:
lub implementation of a contract

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest: to już lepsze
1060 days
  -> dzięki chociaż po trzech latach

agree  literary
1318 days