KudoZ home » Polish to English » Other

zagrożenia czynnikami wystepującymi w procesach pracy

English translation: occupational hazards / workplace hazards


08:46 Jun 27, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other / BHP
Polish term or phrase: zagrożenia czynnikami wystepującymi w procesach pracy
tematyka szkolenia BHP
Postęp w zakresie oceny zagrożeń czynnikami występującymi w procesach pracy oraz w zakresie metod ochrony przed zagrożeniami dla zdrowia i życia pracowników
makawa
English translation:occupational hazards / workplace hazards
Explanation:
IMO
Selected response from:

inmb
Grading comment
ta
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3occupational hazards / workplace hazards
inmb
4 +1work process hazards
Maciek Drobka
4 +1exposure to work process hazards
Tomasz Poplawski
4agents creating threats in working processes
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
work process hazards


Explanation:
Myślę, że polski oryginał zawiera za dużo waty.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="work process hazards&bt...

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
46 mins
  -> dziękuję

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
occupational hazards / workplace hazards


Explanation:
IMO


    Reference: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22occupational+hazar...
inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112
Grading comment
ta

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
50 mins
  -> dzięki!

agree  Joanna Carroll
4 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar
2 days13 hrs
  -> dzięki!

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agents creating threats in working processes


Explanation:
odpowiedzi kolegów są bardzo ok, ale daję tłumaczenie z Polish Labour Code, Rozdział V, Art. 220 w tłumaczeniu K. Michałowskiej
Tak to brzmi w Kodeksie Pracy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Toś mię zaszczeliła. :o)))
2 mins
  -> :) nie mialam zamiaru, ale akurat grzebię w tym - to się i wychyliłam :) :)

neutral  Andrzej Mierzejewski: w zasadzie OK, lecz popieram Macieja: za dużo waty, to są przepisy, a nie "Stara baśń" czy "Ballady i romanse" ;-)
42 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
exposure to work process hazards


Explanation:
słowa "exposure" brakuje

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 98

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: za "exposure" - rzeczywiście brakuje
18 hrs