KudoZ home » Polish to English » Other

kuchnia mleczna

English translation: milk kitchen


13:31 Jul 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: kuchnia mleczna
nazwa przedmiotu ze szkoły pielęgniarskiej :)
ZenonStyczyrz
English translation:milk kitchen
Explanation:
Poszedłbym najprostszą drogą, kierując się wskazówką, że chodzi o przedmiot ze szkoły pielęgniarskiej. Nie będzie to zatem "milk-based cuisine", ale może być jeszcze np. "milk diet".
Milk kitchen ma konotacje ze szpitalami (patrz link).

--------------------------------------------------
Note added at   56 min (2007-07-05 14:27:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oto linki brytyjskie:
http://mycamden.camden.gov.uk/Gdw/T/FoodDetail?xsl=FoodDetai...
http://www.essexrivers.nhs.uk/press_releases/pr_020304b.pdf
http://www.healthplan.org.uk/documents/clinicalspecs/womanan...
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3milk kitchen
Jerzy Matwiejczuk
3formula room
Brzozajabrzoza


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
formula room


Explanation:
jeśli jako nazwa przedmiotu, to można dodać "running ..." , "organisation of ..." albo coś w tym rodzaju
milk kitchen rzadko występuje w linkach "oryginalnie" angielskich

Brzozajabrzoza
Native speaker of: Native in PolishPolish

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
milk kitchen


Explanation:
Poszedłbym najprostszą drogą, kierując się wskazówką, że chodzi o przedmiot ze szkoły pielęgniarskiej. Nie będzie to zatem "milk-based cuisine", ale może być jeszcze np. "milk diet".
Milk kitchen ma konotacje ze szpitalami (patrz link).

--------------------------------------------------
Note added at   56 min (2007-07-05 14:27:27 GMT)
--------------------------------------------------

Oto linki brytyjskie:
http://mycamden.camden.gov.uk/Gdw/T/FoodDetail?xsl=FoodDetai...
http://www.essexrivers.nhs.uk/press_releases/pr_020304b.pdf
http://www.healthplan.org.uk/documents/clinicalspecs/womanan...


    Reference: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?cmd=Retrieve&db=Pub...
Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 105
Grading comment
Dziękuję