KudoZ home » Polish to English » Other

badania studialne

English translation: research


06:50 May 20, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: badania studialne
j.w
Portable
English translation:research
Explanation:
Wnosze tak ze wzgledu na istnienie kontekstu "numeric research" oraz "model research" - patrz:

powinny być wykonane badania studialne, aw szczególności modelowe lub numeryczne. ...
www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0735.htm

oraz:

... W roku akademickim 1995/96, jako stypendystka Fulbrighta prowadziłam badania studialne
w University of Minnesota. akson.sgh.waw.pl/~kogone/who.htm

Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1researchJacek Krankowski
2research workPiotr Kurek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
research


Explanation:
Wnosze tak ze wzgledu na istnienie kontekstu "numeric research" oraz "model research" - patrz:

powinny być wykonane badania studialne, aw szczególności modelowe lub numeryczne. ...
www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0735.htm

oraz:

... W roku akademickim 1995/96, jako stypendystka Fulbrighta prowadziłam badania studialne
w University of Minnesota. akson.sgh.waw.pl/~kogone/who.htm



Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Exactly :-)
4 mins
  -> Dzieki!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
research work


Explanation:
Może?

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240