KudoZ home » Polish to English » Other

długość oczekiwania na odebranie

English translation: waiting time to receive


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:długość oczekiwania na odebranie
English translation:waiting time to receive
Entered by: Maciek Drobka

20:34 Sep 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: długość oczekiwania na odebranie
Spodziewamy się, że będzie rosła liczba mieszkań dostępnych do kupna od ręki i długość oczekiwania na odebranie gotowego mieszkania po podpisaniu umowy będzie ulegała skróceniu.

ja wiem, niby banał, ale jak to wszystko zgrabnie powiedzieć?
madziag
waiting time to receive
Explanation:
Może tak?

http://tinyurl.com/2bv5ve
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2delay between signing contract and moving inGrzegorz Mysiński
3waiting time to receive
Maciek Drobka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
waiting time to receive


Explanation:
Może tak?

http://tinyurl.com/2bv5ve

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415
Grading comment
dziękuję

50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
delay between signing contract and moving in


Explanation:
Niska pewność, bo tylko jeden link... i trochę odbiega od oryginału.


    Reference: http://tinyurl.com/2qqevr
Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 164

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Podoba mi się.
1 hr
  -> dziękuję

agree  Tomasz Sienicki
1 hr
  -> dziękuję