KudoZ home » Polish to English » Other

suszarnie piasku

English translation: sand drying oven


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:suszarnia piasku
English translation:sand drying oven
Entered by: Maciek Drobka

08:29 Sep 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: suszarnie piasku
Świadectwo kwalifikacyjne ze Stowarzyszenia Polskich Energetyków.
obsługa:
Przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50kw, piece przemysłowe-wanny szklarskie o mocy bez ograniczeń; suszarnie piasku o mocy bez ograniczeń.
Wszystko już mam oprócz tych suszarni.
aniaf
sand drying oven
Explanation:
Nie mam pewności, ale wystepuje w Guglu.

http://tinyurl.com/2cnq4r
http://tinyurl.com/262vz3
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sand driersrobwoj
3sand drying oven
Maciek Drobka


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
suszarnia piasku
sand drying oven


Explanation:
Nie mam pewności, ale wystepuje w Guglu.

http://tinyurl.com/2cnq4r
http://tinyurl.com/262vz3

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415
Grading comment
dzięki

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sand driers


Explanation:
może tak? nie z googla ale z WNT

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Też mam WNT. A pod hasłem suszarnia: drier, dryer, drying room, drying stove, drying oven. Dlatego chciałem pomóc pytającej i trochę samemu poszperać.
11 mins