KudoZ home » Polish to English » Other

zawężanie marż

English translation: margin squeeze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zawężanie marż
English translation:margin squeeze
Entered by: madziag

20:28 Sep 21, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Other
Polish term or phrase: zawężanie marż
Osłabienie cen na rynku mieszkaniowym jakiego się spodziewamy w latach 2008-09 zapoczątkuje proces zawężania marż deweloperów.
madziag
margin squeeze
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Stanowisko Telekomunikacji PolskiejFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
w stosunku do cen detalicznych dla uniknięcia zawężania marży („margin squeeze”), lecz. z drugiej strony nie powinny zniechęcać do inwestowania w uwolnienie ...
www.urtip.gov.pl/uke/redir.jsp?place=galleryStats&id=4804 - Podobne strony

[PDF] I. TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:26:24 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Warszawa, dn. 18 maja 2006 r. Pani Anna Streżyńska Prezes Urzędu ...Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Metoda ta chroni także przed zjawiskiem zawężania. marży (margin squeeze), a tym samym umożliwia równoprawną konkurencję na rynku detalicznym ...
www.uke.gov.pl/uke/redir.jsp?place=galleryStats&id=3145 - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:27:55 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] DECYZJA Nr DRT-WWM-6062-9/04(262)Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
zawężenie form dostępu telekomunikacyjnego do dostępu do sieci ATM dla ...... Strategia ta określana jest jako zawężanie marży (z ang. margin squeeze) ...
www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/redir.jsp?place=galleryStats&id... - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 22:29:09 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] 1 PREZES URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ Anna Streżyńska ...Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Zawężanie marży w przypadku ofert promocyjnych (price squeeze, margin squeeze) ... zacieśnienia cenowego (price squeeze), zawężania marginesu pomiędzy ...
circa.europa.eu/.../infso/ecctf/library?l=/poland/adopted_measures/decyzja_2007_jawnapdf/_PL_1.0_&a=d
Selected response from:

Jolo
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1narrowing margins
Maciek Drobka
4shrinking marginsRobert Willam
3cutting / reduction of margins
FishX
3margin squeezeJolo


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
narrowing margins


Explanation:
Po prostu.

http://tinyurl.com/2bawng

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-09-21 20:51:30 GMT)
--------------------------------------------------

I w innej formie gramatycznej:
http://tinyurl.com/2dhuu2

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps
22 hrs
  -> dziękuję

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shrinking margins


Explanation:
albo tak

Robert Willam
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
margin squeeze


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:25:30 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Stanowisko Telekomunikacji PolskiejFormat pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
w stosunku do cen detalicznych dla uniknięcia zawężania marży („margin squeeze”), lecz. z drugiej strony nie powinny zniechęcać do inwestowania w uwolnienie ...
www.urtip.gov.pl/uke/redir.jsp?place=galleryStats&id=4804 - Podobne strony

[PDF] I. TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:26:24 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] Warszawa, dn. 18 maja 2006 r. Pani Anna Streżyńska Prezes Urzędu ...Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Metoda ta chroni także przed zjawiskiem zawężania. marży (margin squeeze), a tym samym umożliwia równoprawną konkurencję na rynku detalicznym ...
www.uke.gov.pl/uke/redir.jsp?place=galleryStats&id=3145 - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 22:27:55 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] DECYZJA Nr DRT-WWM-6062-9/04(262)Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
zawężenie form dostępu telekomunikacyjnego do dostępu do sieci ATM dla ...... Strategia ta określana jest jako zawężanie marży (z ang. margin squeeze) ...
www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/redir.jsp?place=galleryStats&id... - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 22:29:09 GMT)
--------------------------------------------------

PDF] 1 PREZES URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ Anna Streżyńska ...Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
Zawężanie marży w przypadku ofert promocyjnych (price squeeze, margin squeeze) ... zacieśnienia cenowego (price squeeze), zawężania marginesu pomiędzy ...
circa.europa.eu/.../infso/ecctf/library?l=/poland/adopted_measures/decyzja_2007_jawnapdf/_PL_1.0_&a=d



    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=margin+squeeze+zaw%C4%99...
Jolo
PRO pts in category: 26
Grading comment
dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cutting / reduction of margins


Explanation:
w zależności od kontekstu 'will be cut / will be reduced'

FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 142