KudoZ home » Polish to English » Other

ceowniki

English translation: channel/channel section/U section/bar/profile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ceownik
English translation:channel/channel section/U section/bar/profile
Entered by: EWKA

08:48 Oct 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: ceowniki
Wyroby gorącowalcowane
EWKA
channel/channel section/U section/bar/profile
Explanation:
Do wyboru wszystkie synonimy. M. in. Leksykonia, inne słowniki techniczne i strony producentów wyrobów hutniczych.
Selected response from:

Joanna Rączka
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4channel/channel section/U section/bar/profile
Joanna Rączka
4 +3U barMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
U bar


Explanation:
zmyłka u nas C u nich U



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 322

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Rączka: na C bar już chciałam dawać dizagrysia, U bar jest OK
1 min
  -> jak własną odpowiedź zobaczyłem na ekranie to zdałem sobie sprawę, że źle podałem; jeszcze 'U beam' jest popularne

agree  petrolhead
16 mins
  -> dzięki - ale Joanna lepiej na to pytanie odpowiedziała

agree  skisteeps: Jak najbardziej.
59 mins
  -> dzięki - ale Joanna lepiej na to pytanie odpowiedziała

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
channel/channel section/U section/bar/profile


Explanation:
Do wyboru wszystkie synonimy. M. in. Leksykonia, inne słowniki techniczne i strony producentów wyrobów hutniczych.

Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): odpowiedź Asi jest pełniejsza
12 mins

agree  petrolhead
15 mins

agree  skisteeps
7 hrs

agree  Andrzej Mierzejewski: channel/s
1 day2 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Joanna Rączka