ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Other

piaskarz-malarz

English translation: sander/painter

12:37 Nov 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: piaskarz-malarz
Mężczyzna pracował na stanowisku piaskarz-malarz w Elektrownii Atomowej.
aniaf
English translation:sander/painter
Explanation:
Ew. painter/sander

Przykłady:
http://tinyurl.com/yt6tv9
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sandblaster-painter
bartek
4 +1sander/painter
Maciek Drobka


Discussion entries: 7





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sander/painter


Explanation:
Ew. painter/sander

Przykłady:
http://tinyurl.com/yt6tv9

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
24 mins
  -> dziękuję

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sandblaster-painter


Explanation:
http://tinyurl.com/38354z

--------------------------------------------------
Note added at   19 godz. (2007-11-06 08:07:51 GMT)
--------------------------------------------------

i żeby nie było wątpliwości - jakiego to zawodu można się spodziewać po anguielsku, jesli myślimy o piaskarzu
http://tinyurl.com/2ev38f

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: W warsztacie blacharskim i nie tylko.
13 hrs

agree  maciejm
1 day8 hrs

agree  Polangmar: No popatrz, a już się bałem, że aniaf mnie nie lubi: http://www.proz.com/kudoz/2236237 .:D))))
1 day13 hrs
  -> Aniaf ma specyficzne poczucie humoru i w ogóle nie sprawdza referencji. Ot, taką ma fantazję