KudoZ home » Polish to English » Other

obronila prace dyplomowa + Technik Ekonomista .

English translation: defend a/the Diploma Thesis / Master Thesis (jeśli magistra) + Economic technician


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obronić pracę dyplomową + Technik Ekonomista .
English translation:defend a/the Diploma Thesis / Master Thesis (jeśli magistra) + Economic technician
Entered by: bartek

05:13 Jul 11, 2002
Polish to English translations [PRO]
/ education / edukacja
Polish term or phrase: obronila prace dyplomowa + Technik Ekonomista .
Pani J.P obronila prace dyplomowa i uzyskala tytul Technik Ekonomista o specjalnosci przetwarzanie danych.
Margo
defended her Diploma Thesis / Master Thesis (jeśli magistra) + Economic technician
Explanation:
Trochę od siebie, trochę już było :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thank you ! Dziekuje ! Wlasnie tak juz napisalam !
Margo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3defended her Diploma Thesis / Master Thesis (jeśli magistra) + Economic technician
bartek
3junior accountantpidzej


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
defended her Diploma Thesis / Master Thesis (jeśli magistra) + Economic technician


Explanation:
Trochę od siebie, trochę już było :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
Thank you ! Dziekuje ! Wlasnie tak juz napisalam !
Margo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
18 mins
  -> Dzięki :-)

agree  tunturi
1 hr
  -> Dzięki :-)

agree  Piotr Kurek
11 hrs
  -> Dzięki :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
junior accountant


Explanation:
czy coś takiego proponuję - dla mnie absolwent technikum ekonomicznego to właśnie pomagier księgowego - techniki bym do tego nie mieszał nawet jeśli to data input clerk

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PAS: ja z wywodem się zgadzam, ale j.a. to mi bardziej brzmi jak stanowisko, niż jak tytuł
1 min

neutral  Andrzej Lejman: oprócz tego technik ekonomista to niekoniecznie akurat księgowy
9 mins