KudoZ home » Polish to English » Other

Długość torów odstawczych

English translation: length of holding track


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Długość torów odstawczych
English translation:length of holding track
Entered by: bartek

23:55 Mar 13, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Railway industry
Polish term or phrase: Długość torów odstawczych
Length of ?? track. Czy tor odstawczy to jest to samo co tor bocznicowy (railway siding)??
~Ania~
United Kingdom
length of holding track
Explanation:
http://tinyurl.com/2zoaxy
http://tinyurl.com/yudche
http://tinyurl.com/ywdyx8

i sł. budowlany

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2008-03-14 07:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

Zlikwidowano też tor odstawczy przy wschodniej głowicy który był przedłużeniem dawnej bocznicy do Befamy i kończył się przed odgałęzieniem od toru ...
www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/newsy.php
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1length of holding track
bartek
4length of side tracksPolangmar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Długość torów odstawczych
length of side tracks


Explanation:
Lub:
length of side rail tracks

http://tinyurl.com/2dwpsj
http://www.proz.com/kudoz/813897

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 172

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
10 mins
  -> Dziękuję.:)

disagree  bartek: to jest zwykła bocznica // Ty tak, jak ironsz - słownik metr dalej i juz traci pamięć :) // ale która to była godzina? Przyzwoici ludzie już spią o tej porze :) :)
6 hrs
  -> No tak, zapomniałem o budowlanym - pewnie mój mózg nie dopuścił myśli, że przez ponad godzinę nikt do niego nie zajrzał.:D)))

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
length of holding track


Explanation:
http://tinyurl.com/2zoaxy
http://tinyurl.com/yudche
http://tinyurl.com/ywdyx8

i sł. budowlany

--------------------------------------------------
Note added at   7 godz. (2008-03-14 07:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

Zlikwidowano też tor odstawczy przy wschodniej głowicy który był przedłużeniem dawnej bocznicy do Befamy i kończył się przed odgałęzieniem od toru ...
www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/newsy.php

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TLUMACZ77
11 hrs
  -> No hard feelings? :)