KudoZ home » Polish to English » Other

informatyzacja

English translation: IT implementation/introduction


06:10 Apr 25, 2008
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: informatyzacja
Menadżer wielu projektów informatycznych i interaktywnych m.in. informatyzacja XXXXX ('04), przygotowanie akcji "Wyślij Wiadomość" dla marki XXX, prowadzenie projektów dla XXXXX. Z wykszalcenia fizyk astronom, ukończony kurs maklerski na WSB w Poznaniu.
Sylwia Dziuba
English translation:IT implementation/introduction
Explanation:
Ew. implementing/introducing IT / IT solutions
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
thnx :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1computerization
asia20002
4 +1informatization / computerization
EwciaHo
3 +1IT implementation/introduction
Maciek Drobka


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
computerization


Explanation:
takie pytanie jest tu już w bazie, wydaje mi się, że to jest najbardziej uniwersalne

asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vitals: tak!
3 hrs
  -> dzięki!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
IT implementation/introduction


Explanation:
Ew. implementing/introducing IT / IT solutions

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 415
Grading comment
thnx :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk: Tak sobie też pomyślałem:)
4 hrs
  -> dziękuję

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
informatization / computerization


Explanation:
najpewniej chodzi o computerizattion choć informatization również funkcjonuje w ang. a czasem te dwa terminy wyst. obok siebie (patrz google)
pozdrawiam serdecznie :)

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-04-25 06:19:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.oii.ox.ac.uk/events/details.cfm?id=172

EwciaHo
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain
2 hrs
  -> dziękuję / miły akcent po niemiłej rozmowie z pracodawcą :/