KudoZ home » Polish to English » Other

PESEL

English translation: PESEL no.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:PESEL
English translation:PESEL no.
Entered by: Jacek Krankowski

19:36 Dec 29, 2002
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: PESEL
PESEL
EdytaNowa
bylo juz
Explanation:
prosze sprawdzic:

http://www.proz.com/kudoz/197090?keyword=PESEL
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7bylo juzPiotr Kurek
4 +3PESEL / PESEL number / ID number
lim0nka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
PESEL / PESEL number / ID number


Explanation:
najlepiej zostawić jak jest

--------------------------------------------------
Note added at 2002-12-29 19:50:23 (GMT)
--------------------------------------------------

no więc zostaje: PESEL / PESEL number albo w skrócie PESEL No. :)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dziadosz: ale NIE ID number, ID trzeba zarezerwowac dla dowodu osobistego, niestety..
2 mins
  -> fakt, próbowałam jakoś obejść ten pesel...

agree  bartek: Bez ID number :-)
4 mins
  -> chociaż z drugiej strony wszystko zależy od rodzaju dokumentu; sama ostatnio w angielskim formularzu wpisywalam numery pesel ludzi, bo ktoś stwierdził, że to się przynajmniej nie zmienia, a przy wymianie dowodu dają nowy numer

agree  leff: bez ID
36 mins

neutral  Jan: Wlasnie odebralem nowy paszport gdzie pesel to Personal ID No.
981 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
bylo juz


Explanation:
prosze sprawdzic:

http://www.proz.com/kudoz/197090?keyword=PESEL

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
0 min
  -> dziękuję

agree  Magda Dziadosz: bylo i to 3 razy..
2 mins
  -> dziękuję

agree  bartek
4 mins
  -> dziękuję

agree  Teresa Jaczewska
14 mins
  -> dziękuję

agree  leff
35 mins
  -> dziękuję

agree  Agnieszka Hayward: alisci PESEL No. i basta ;o)
6 days
  -> dziękuję

agree  Jan: Wlasnie odebralem nowy paszport gdzie pesel to Personal ID No.
981 days