KudoZ home » Polish to English » Other

aparat

English translation: phones


20:37 Jan 10, 2003
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: aparat
aparat - odnosi sie do telefonow komorkowych przyszlosci (dzilajacych w systemie UMTS)
Aparaty maja byc sterowane glosem, rysikiem, dlugopisem lub miniaturowa myszka, wyposazone w malenka kamere.
czy to bedzie po prostu mobile or phone?
Dominika Schoenborn
United Kingdom
English translation:phones
Explanation:
by wystarczylo, ale one coraz mniej i mniej przypoominaja telefony, wiec moze devices?

komorki gdzieniegdzie sa nazywane mobiles a gdzie indziej cellphones lub cellurals...
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5handsetpidzej
3 +1phonesRadek Podolski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
phones


Explanation:
by wystarczylo, ale one coraz mniej i mniej przypoominaja telefony, wiec moze devices?

komorki gdzieniegdzie sa nazywane mobiles a gdzie indziej cellphones lub cellurals...

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
36 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
handset


Explanation:
przecie

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733