ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Other

aktywizacja zawodowa

English translation: employment support program/policy

17:17 Jan 22, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: aktywizacja zawodowa
Aktywizacja zawodowa i tworzenie nowych miejsc pracy

(tekst o górnikach i górnictwie)
Pawel Bartoszewicz
English translation:employment support program/policy
Explanation:
aktywizacja, jeśli dobrze rozumiem to pomoc w znalezieniu nowej pracy po jej utracie (tak jak w tym przypadku), lub wsparcie dla ludzi, którzy nigdy wcześniej nie pracowali, np. dla kobiet, które wychowywały dzieci, lub niepełnosprawnych.

http://www.ssa.gov/work/
http://www.northlan.gov.uk/business and employment/employmen...
http://pc22-57.iahsp.kcl.ac.uk/projects/iahsp/programmes/emp...
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6employment support program/policy
Pawel Czernecki
5ReemploymentEnsor
4vocational activization
leff


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vocational activization


Explanation:
linki niestety tylko polskie ;-(

"Training geared at vocational activization of women"

"Programme of Vocational Activization of PKP "

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-22 17:23:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Ale w formie \'vocational activation\' są już ciekawsze linki:

\" finance vocational activation programmes \"
[http://www.eiro.eurofound.ie/2002/11/Feature/PL0211108F.html]

\"individual assistance, combating discrimination, vocational activation\"
[http://www.cds.hawaii.edu/DSQ/_articles_html/2002/Fall/dsq_2...]


    Reference: http://www.batory.org.pl/ftp/english/2001/women.pdf
    Reference: http://en.um.gliwice.pl/um/prasa/archiwum/2000-23--09-06.php
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
employment support program/policy


Explanation:
aktywizacja, jeśli dobrze rozumiem to pomoc w znalezieniu nowej pracy po jej utracie (tak jak w tym przypadku), lub wsparcie dla ludzi, którzy nigdy wcześniej nie pracowali, np. dla kobiet, które wychowywały dzieci, lub niepełnosprawnych.

http://www.ssa.gov/work/
http://www.northlan.gov.uk/business and employment/employmen...
http://pc22-57.iahsp.kcl.ac.uk/projects/iahsp/programmes/emp...



    Reference: http://www.ssa.gov/work/
    Reference: http://pc22-57.iahsp.kcl.ac.uk/projects/iahsp/programmes/emp...
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 715
Grading comment
Dziekuje bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR
8 mins

agree  Ania
47 mins

agree  Adam Zakrzewski
1 hr
  -> muy amable, Ilona.

agree  Piotr Kurek
1 hr

agree  amat: / reemployment
1 day10 hrs

agree  hadraadae
5 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Reemployment


Explanation:
job training and reemployment

bardzo wiele hitow w Googlu

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 716