ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Other

formułka o zgodzie na przetwarzanie danych

English translation: I hereby give consent for my personal data included in the job offer to be processed for the purposes of recruitment under the D

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych... itd.
English translation:I hereby give consent for my personal data included in the job offer to be processed for the purposes of recruitment under the D
Entered by: sobaga

14:33 Apr 28, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: formułka o zgodzie na przetwarzanie danych
Chodzi o poniższą formułkę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"
sobaga
Ireland
formulka
Explanation:
I hereby give consent for my personal data included in the job offer to be processed for the purposes of recruitment under the Data Protection Act 1997 (Dz. U. no. 133, item 133).

wziete prawie zywcem z formularzy, ktorymi sie zajmuje w pracy. Data Protection Act to ustawa europejska, ktora podejrzewam obejmuje rowniez Polske, choc nie jestem na 100% pewna. Podaje sie zazwyczaj tylko rok, ale moze byc rowniez cala data.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Dzięki za pomoc :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +14formulka
Joanna Carroll
5poniżej
Maciej Andrzejczak


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
poniżej


Explanation:
I hereby accept my personal data to be processed for this recruitment process – according to the Bill “Ustawa o ochronie danych osobowych” of 29.08.97, Dz.U. no. 133, item 833

Maciej Andrzejczak
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3215

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  anglista: wychodzi na to, że akceptujesz swoje dane osobowe, które mają być przetwarzane
1 hr

neutral  Dan Duval: u Pana anglisty słabo z angielskim...
3985 days

agree  Joanna Carroll
4056 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +14
formulka


Explanation:
I hereby give consent for my personal data included in the job offer to be processed for the purposes of recruitment under the Data Protection Act 1997 (Dz. U. no. 133, item 133).

wziete prawie zywcem z formularzy, ktorymi sie zajmuje w pracy. Data Protection Act to ustawa europejska, ktora podejrzewam obejmuje rowniez Polske, choc nie jestem na 100% pewna. Podaje sie zazwyczaj tylko rok, ale moze byc rowniez cala data.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 954
Grading comment
Dzięki za pomoc :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista
53 mins

agree  Kasia Trzcińska-Draper
1 hr

agree  Pawel Czernecki
2 hrs

agree  Wit
4 hrs

agree  lim0nka
4 hrs

agree  bartek: Przydało się :-))))
233 days

agree  Balbina Pędziwiatr: dzięki, zaginęła mi ta formułka...
695 days

agree  Agnieszka Hayward: formułka nadal żywa!
924 days

agree  jsawiuk: item 883, not 133
1148 days

agree  Bogusław Kucharski: ja też dziękuję ;-)
1324 days

agree  LukaszPL
1982 days

agree  korbenPL: Journal of Laws, nie Dz.U
2258 days

agree  Piotr Makuch: (Dz.U. (Journal of Laws)
2376 days

agree  Mateusz Batelt
4055 days