KudoZ home » Polish to English » Other

festyn profilaktyczny

English translation: anti-alcohol picnic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:festyn profilaktyczny (antyalkoholowy)
English translation:anti-alcohol picnic
Entered by: anglista

13:21 May 17, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: festyn profilaktyczny
kampania przeciwalkoholowa

(...) w gminach biorących udział w kampanii odbywać się będą festyny profilaktyczne, pogadanki, specjalne lekcje wychowawcze, maratony trzeźwości i inne imprezy poświęcone zdrowemu stylowi życia.
anglista
anti-alcohol open air party/picnic
Explanation:
tworczosc wlasna.
alcohol prevention nie bardzo mi tu pasuje...
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Gdyby to był tekst medyczny, można by użyć terminu "prophylactic".
W istniejącym kontekście najbardziej naturalnie brzmi wersja Joanny. Dziękuję,
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prophylactic picnic/garden party/picnic party
Gregor
4 +1anti-alcohol open air party/picnic
Joanna Carroll
4alcoholism prevention fair (gala) / fair in favour of alcoholism prevention
bartek
1kropkaEnsor


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
alcoholism prevention fair (gala) / fair in favour of alcoholism prevention


Explanation:
????????
Gala jakoś mnie drażni, chociaż to jest właśnie festyn. Chociaż mogę nie meić racji

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
anti-alcohol open air party/picnic


Explanation:
tworczosc wlasna.
alcohol prevention nie bardzo mi tu pasuje...

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1227
Grading comment
Gdyby to był tekst medyczny, można by użyć terminu "prophylactic".
W istniejącym kontekście najbardziej naturalnie brzmi wersja Joanny. Dziękuję,

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxewa_markiewi
18 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
prophylactic picnic/garden party/picnic party


Explanation:
po co jakieś kombinacje?

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: prophylactic picnic brzmi jak impreza reklamowa Durexa niestety
14 hrs
  -> głodnemu chleb na myśli :))

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kropka


Explanation:
musze przyznac, ze jestem w kropce. Festyny gminne kojarza mi sie z reguly z budkami z piwem, pijanymi zwlokami tu i owdzie, dziecmi strzelajacymi z plastikowych pistoletow itd. Co sie robi na festynach profilaktycznych? Pije wody mineralne?

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 716