KudoZ home » Polish to English » Other

charakteryzować się zrównoważonym rozwojem

English translation: developing sustainably


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:charakteryzować się zrównoważonym rozwojem
English translation:developing sustainably
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:03 May 18, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: charakteryzować się zrównoważonym rozwojem
deklaracja polityki jakości firmy

Pragniemy, aby nasza firma postrzegana była jako:
.....
- charakteryzująca się zrównoważonym rozwojem

zapewne balanced development

ale jak to byłoby w całosci?
Maciej Andrzejczak
Poland
developing in a sustainable way
Explanation:
or: developing sustainably
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
OK!
dzięki
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sutainable
Jakub Szacki
5 +1to be characterized by sustainable development
bartek
4developing in a sustainable way
Pawel Czernecki


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
developing in a sustainable way


Explanation:
or: developing sustainably

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 715
Grading comment
OK!
dzięki
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: growth, growing, nie developing, development
23 mins
  -> tak

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
to be characterized by sustainable development


Explanation:
.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: jw
23 mins
  -> A może masz rację? Muszę przemyśleć :-)

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sutainable


Explanation:
po prostu. Gdyby to probować tlumaczyc z powrotem na polski, to bysmy chyba doszli wlasnie do 'charakteryzujacy sie...'

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: otóż to
20 hrs

agree  Maciek Drobka: po latach, ale w pełni się zgadzam
2405 days