KudoZ home » Polish to English » Other

dążenie do swiadomego i odpowiedzialnego działania

English translation: pursuing to act consciously and responsibly


10:44 May 18, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: dążenie do swiadomego i odpowiedzialnego działania
Jedno ze zobowiązań przy ISO:

Nasze zobowiązania spełniamy przez
- dążenie do świadomego i odpowiedzialnego działania całej załogi na rzecz jakości i środowiska poprez podnoszenie kwalifikacji i skuteczne motywowanie
Maciej Andrzejczak
Poland
English translation:pursuing to act consciously and responsibly
Explanation:
/
Selected response from:

Lucyna Długołęcka
Poland
Grading comment
dzięki, poszło ze zmianami :)
MA
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pursuing to act consciously and responsibly
Lucyna Długołęcka
4aspitration to exercise responsible care towards the environment
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pursuing to act consciously and responsibly


Explanation:
/

Lucyna Długołęcka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 228
Grading comment
dzięki, poszło ze zmianami :)
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: i think striving is better in this context
6 mins
  -> you're right :-)

agree  Pawel Czernecki: albo "efforts"
17 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aspitration to exercise responsible care towards the environment


Explanation:
set of guiding principles for responsible care towards the environment
by the membership of the Association will also be drawn.
www.sundayobserver.lk/2002/09/15/bus06.html

"Responsible Care" jest tytułem normy ISO dotyczącej ochrony środowiska

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-18 11:08:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Historia i rozwój systemów zarządzania środowiskiem
Czystsza Produkcja (Cleaner Production), Zasada Odpowiedzialnej Troski (Responsible Care)
Europejski System Zarządzania Środowiskiem zgodny z Dyrektywą EMAS
Systemy Zarządzania Środowiskiem wg norm ISO serii 14000
Zintegrowane systemy zarządzania
Doświadczenia europejskich i polskich przedsiębiorstw we wdrażaniu
http://www.bg.univ.gda.pl/management/Zaklad/WW-ZSR.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045