KudoZ home » Polish to English » Other

ubranie wielosezonowe

English translation: multiseason clothes / uniform


18:54 May 19, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: ubranie wielosezonowe
tkanina wierzchnia paroprzepuszczalna, wodoszczelna, chroniąca przed wiatrem, szwy uszczelniane taśmą PU, w kołnierzu typu stójka chowany kaptur
Maciej Andrzejczak
Poland
English translation:multiseason clothes / uniform
Explanation:
Wprawdzie w guglu 0, ale to chyba polski wynalazek wynikający z mizerii budżetu :-(
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
pomocne, najlepsza wersja bo mi chodziło o coś co mozna nosić przez parę lat a nie na każdą porę roku

2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3all seasons uniforms/clothes
Gregor
3 +2multiseason clothes / uniform
Andrzej Lejman
4all-season garment (clothing..)
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
multiseason clothes / uniform


Explanation:
Wprawdzie w guglu 0, ale to chyba polski wynalazek wynikający z mizerii budżetu :-(

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
pomocne, najlepsza wersja bo mi chodziło o coś co mozna nosić przez parę lat a nie na każdą porę roku

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: coś w podobie http://www.mensspecialtyretail.com/excerpts.html
4 mins

agree  leff
26 mins

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
all seasons uniforms/clothes


Explanation:
i w guglu jakby więcej ;)


    Reference: http://www.allseasonsuniforms.com/catsearch.htm
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: na to nie wpadłem, ale myśl dobra :-)
16 mins

agree  Jarosław Olszewski: ja bym tez tak powiedzial
1 hr

agree  Pawel Czernecki
11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
all-season garment (clothing..)


Explanation:
:-)

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 59