KudoZ home » Polish to English » Other

spodnie ocieplane o podwyższonych parametrach

English translation: havy duty cold protective ...


15:29 May 20, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: spodnie ocieplane o podwyższonych parametrach
chodzi mi o wyrażenie właściwości spodni - są one ocieplane, ale to ocieplenie ma wyższe parametry, pozwala na pracę na zewnątrz przy temperaturach np -30
zapewne 'cold protective' ale przydałoby się cos jeszcze
Maciej Andrzejczak
Poland
English translation:havy duty cold protective ...
Explanation:
Był kiedyś taki dowcip:
rozmiawiają dwaj dyrektorzy fabryk odzieżowych, Bytomia i Vistuli. Jeden pyta drugiego:
"A jaki kolega ma potencjał w spodniach?"
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki, za kawał też :))
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4havy duty cold protective ...
Andrzej Lejman
4lined / thinsulated / insulated trousers of increased parametres
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lined / thinsulated / insulated trousers of increased parametres


Explanation:
Jej, jakie to mogą być parametry w takich spodniach

http://www.proz.com/?sp=h&id=288492&keyword=ociepl


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=288492&keyword=ociepl
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
havy duty cold protective ...


Explanation:
Był kiedyś taki dowcip:
rozmiawiają dwaj dyrektorzy fabryk odzieżowych, Bytomia i Vistuli. Jeden pyta drugiego:
"A jaki kolega ma potencjał w spodniach?"

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
dzięki, za kawał też :))
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bartek: chłe, chłe, chłe :-))) Ale to co piszesz to chyba robocze, zobaczhttp://images.google.com/images?hl=pl&inlang=pl&lr=&ie=ISO-8...
2 hrs
  -> przecież jest mowa o roboczych; Bytomia już nie ma, a Vistula upada (potencjał Vistuli w spodniach to był milion (!) par rocznie w jednym zakładzie w Staszowie. Ech, byly czasy...