KudoZ home » Polish to English » Other

być sobą (kontekst)

English translation: let you keep your style


09:42 May 22, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: być sobą (kontekst)
hasło reklamowe, trochę brakuje mi pomysłu:

o dezodorantach damskich:

Delikatne, subtelne, naturalne pozwalają Paniom być sobą.

w nadziei na ciekawe propozycje...:)
Maciej Andrzejczak
Poland
English translation:let you keep your style
Explanation:
może niezbyt wyrafinowane, ale i nie "oversophisticated"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 09:56:35 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba miało być \"lets\"...
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki
MA
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2be yourselfdarotob
5Lets them be their real self
Yuri Smirnov
5let you be youxxxewa_markiewi
4let you keep your style
Andrzej Lejman


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
let you keep your style


Explanation:
może niezbyt wyrafinowane, ale i nie "oversophisticated"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 09:56:35 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba miało być \"lets\"...

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691
Grading comment
dzięki
MA

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
let you be you


Explanation:
.

xxxewa_markiewi
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Lets them be their real self


Explanation:
Lets 'em be what they know they are

Yuri Smirnov
Native speaker of: Native in BelarusianBelarusian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 402

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
be yourself


Explanation:
Opieram sie na idacej wlasnie w kanadyjskiej telewizji reklamie lakieru do wlosow

darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 488

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
18 mins

agree  Miroslawa Jodlowiec
34 mins