KudoZ home » Polish to English » Other

artykuły drogeryjne

English translation: personal care products


14:10 May 22, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: artykuły drogeryjne
po prostu ..
Django
Poland
English translation:personal care products
Explanation:
spotkalam sie tez z chemist's product, ale nie brzmi to ladnie i podobno nie jest powszechnie stosowane

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 14:24:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

nie wiem czy dobrze rozumiem \'drogeryjne\', ale wydaje mi sie, ze to nie sa tylko kosmetyki, ani tez \'home chemicals\', bo to chyba \'srodki czyszczace\', \'chemia gospodarcza\' albo cos w tym stylu; \'beauty products\' chyba tez nie, bo np. tampony chyba sie nie zaliczaja? chociaz... Nie wiem natomiast czy do \'drogeryjne\' zalicza sie tez prasa, slodycze itp (w UK np. Boots)- jesli tak- to proponowalabym jednak \'chemist\'s products\', jesli nie- to obstaje przy \'personal care products\'
W ofercie Harmonny World Club znajdziemy produkty wspomagajace zdrowie, artykuly
drogeryjne, srodki czyszczace i piorace, a takze produkty kosmetyki
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4toiletries
Elzbieta Pulawska
4personal care products
MonikaSojka
4chemist's articles / beauty products
bartek
4Cosmetics and home chemicalshadraadae
3druggist products
leff


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personal care products


Explanation:
spotkalam sie tez z chemist's product, ale nie brzmi to ladnie i podobno nie jest powszechnie stosowane

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 14:24:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

nie wiem czy dobrze rozumiem \'drogeryjne\', ale wydaje mi sie, ze to nie sa tylko kosmetyki, ani tez \'home chemicals\', bo to chyba \'srodki czyszczace\', \'chemia gospodarcza\' albo cos w tym stylu; \'beauty products\' chyba tez nie, bo np. tampony chyba sie nie zaliczaja? chociaz... Nie wiem natomiast czy do \'drogeryjne\' zalicza sie tez prasa, slodycze itp (w UK np. Boots)- jesli tak- to proponowalabym jednak \'chemist\'s products\', jesli nie- to obstaje przy \'personal care products\'
W ofercie Harmonny World Club znajdziemy produkty wspomagajace zdrowie, artykuly
drogeryjne, srodki czyszczace i piorace, a takze produkty kosmetyki

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 603
Grading comment
dziekuje

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cosmetics and home chemicals


Explanation:
czyli wszystko to co można w drogerii kupić poza gazetami etc.

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 62

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chemist's articles / beauty products


Explanation:
zależałoby to chyba od zawartości słowa "drogeryjne"

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
druggist products


Explanation:
może po prostu tak?


    Reference: http://www.yourdrugrx.com/index.shtml
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3239

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toiletries


Explanation:
propozycja

Elzbieta Pulawska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 388