KudoZ home » Polish to English » Other

otrzymują

English translation: cc.


14:38 May 22, 2003
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: otrzymują
na końcu pisma urzędowego:
otrzymują:
1. ===
2. ===
eMTe
Poland
English translation:cc.
Explanation:
jeśli na końcu, to chyba jednak raczej powinno być cc.

"To" normalnie się stosuje w odniesieniu do adresata pisma.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 19:58:48 (GMT)
--------------------------------------------------

skądinąd cc oznacza \"carbon copy\", czyli \"kalka\"...

i dziękuję wszystkim agreenistom hurtowo
Selected response from:

PAS
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9cc.
PAS
4to:
Gregor


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to:


Explanation:
i tyle

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
cc.


Explanation:
jeśli na końcu, to chyba jednak raczej powinno być cc.

"To" normalnie się stosuje w odniesieniu do adresata pisma.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 19:58:48 (GMT)
--------------------------------------------------

skądinąd cc oznacza \"carbon copy\", czyli \"kalka\"...

i dziękuję wszystkim agreenistom hurtowo

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 919
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
4 mins

agree  Przemysław Szkodziński
43 mins

agree  xxxewa_markiewi
54 mins

agree  Robert Zawadzki
1 hr

agree  nrabate
2 hrs

agree  Magda Dziadosz
4 hrs

agree  Miroslawa Jodlowiec
5 hrs

neutral  leff: problem z tym, że przeważnie na pierwszym miejscu tej listy figuruje '1. Adresat', a ten otrzymuje oryginał
7 hrs

agree  Teresa Goscinska
1 day23 hrs

agree  xxxgracee
13 days