KudoZ home » Polish to English » Other

złodziejskie życie

English translation: crooked life


23:10 May 25, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: złodziejskie życie
Z pamiętnika młodego chłopca, który popełnił samobójstwo "Pier...ę to złodziejskie życie".
Gwoli ścisłości ze złodziejami nie miał nic wspólnego, a zdanie to jest dość istotne w całej sprawie.
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
English translation:crooked life
Explanation:
zastanawialam sie, dlaczego akurat zlodziejskie... Czul sie okradziony z szans, oszukany przez los, albo moze jak zaszczute zwierze... crooked wydaje mi sie oddawac te emocje.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1crooked life
Joanna Carroll
3rotten life / wretched lifeEnsor


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
crooked life


Explanation:
zastanawialam sie, dlaczego akurat zlodziejskie... Czul sie okradziony z szans, oszukany przez los, albo moze jak zaszczute zwierze... crooked wydaje mi sie oddawac te emocje.

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1227
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob: tez mi sie wydaje barszo adekwatne
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rotten life / wretched life


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 716