KudoZ home » Polish to English » Other

rzucać lotkami

English translation: darts


13:07 Jul 3, 2003
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: rzucać lotkami
zabawa
Lucyna Długołęcka
Poland
English translation:darts
Explanation:
to play darts

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 13:11:11 (GMT)
--------------------------------------------------

www.darts.w.pl
nb.com.pl/ryll/PDM68.htm
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Dziękuję Pięknej Dziewczynie, ale Tej Drugiej też, mogłam jednak tylko jednej przyznać Kudoz :-).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6darts
Anna Bittner
5 +2play darts/throw a dart
karolina_mb


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
darts


Explanation:
to play darts

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 13:11:11 (GMT)
--------------------------------------------------

www.darts.w.pl
nb.com.pl/ryll/PDM68.htm

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 448
Grading comment
Dziękuję Pięknej Dziewczynie, ale Tej Drugiej też, mogłam jednak tylko jednej przyznać Kudoz :-).

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
6 mins

agree  vladex: jak leff się zgadza, to ja też :-)
22 mins

agree  Piotr Kurek
1 hr

agree  krzyna
3 hrs

agree  nrabate
7 hrs

agree  Gregor: ależ z Ciebie piękna dziewczyna....ale lepiej throw ;-)
3 days8 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
play darts/throw a dart


Explanation:
pierwsze tłumaczenie oznacza grę w lotki, natomiast samo wyrażenie "rzucić lotkę" to throw a dart

karolina_mb
Romania
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladex: ta sama minuta, więc też aj du agri
22 mins

agree  nrabate
7 hrs