KudoZ home » Polish to English » Other

placówka opiekuńcza

English translation: social care centre/institution


19:36 Jul 9, 2003
Polish to English translations [Non-PRO]
/ the disabled
Polish term or phrase: placówka opiekuńcza
Ale nie taka sobie np. edukacyjna, tylko dla opieki nad ludźmi with disabilities. Centre i facility to wiem. :-)
bartek
English translation:social care centre/institution
Explanation:
najogólniej można to ująć w ten sposób, ponieważ nie precyzujesz typu placówki:)
Selected response from:

karolina_mb
Romania
Grading comment
Dobrze, bez social i bez facility biorę. A nie precyzuje, jaka to placówka, bo tekst wstrzymuje sie od poinformowania mnie o tym. Wpiszesz do Glosariusza? :-))) Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2social care centre/institution
karolina_mb
4care centre for disabled people
Joanna Carroll


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
social care centre/institution


Explanation:
najogólniej można to ująć w ten sposób, ponieważ nie precyzujesz typu placówki:)

karolina_mb
Romania
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Dobrze, bez social i bez facility biorę. A nie precyzuje, jaka to placówka, bo tekst wstrzymuje sie od poinformowania mnie o tym. Wpiszesz do Glosariusza? :-))) Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka: tylko nie facility :-) i bez social
9 mins

agree  Сергей Лузан
17 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
care centre for disabled people


Explanation:
Znalazlam tez 'respite centre/club', czyli miejsce gdzie mozna przyjsc i spedzic kilka godzin poza domem. moze tez byc day care centre. zalezy czy chodzi Ci o ogolne okreslenie, czy cos co ma okreslic specyficznie rodzaj opieki...

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1227