ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Other

zamontować harmonijkowe drzwi

English translation: folding accordion door

20:29 Aug 1, 2003
Polish to English translations [Non-PRO]
/ door
Polish term or phrase: zamontować harmonijkowe drzwi
np. do kuchni, a więc harmonijka pionowa, nie hoisted
bartek
English translation:folding accordion door
Explanation:
słownik NT podaje tylko: accordion door

=> to assemble folding accordion door

link do strony z rysunkiem, żeby nie było wątpliwości

--------------------------------------------------
Note added at 2003-08-01 21:10:37 (GMT)
--------------------------------------------------

obrazków ciąg dalszy:
http://www.comprador.com.au/Products/AccordionDoors/Other.ht...
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzięki. Znowu Słownik NT? Nie lubię go, wrrrr
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2folding accordion door
lim0nka
4 +1to install accordion doorEnsor


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
folding accordion door


Explanation:
słownik NT podaje tylko: accordion door

=> to assemble folding accordion door

link do strony z rysunkiem, żeby nie było wątpliwości

--------------------------------------------------
Note added at 2003-08-01 21:10:37 (GMT)
--------------------------------------------------

obrazków ciąg dalszy:
http://www.comprador.com.au/Products/AccordionDoors/Other.ht...


    Reference: http://doors-and-windows.aubuchonhardware.com/interior_doors...
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341
Grading comment
Dzięki. Znowu Słownik NT? Nie lubię go, wrrrr

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jirina Nevosadova: www.grac.alpha.pl
9 mins
  -> dzięki, ale wiemy, jak wyglądają drzwi harmonijkowe, chodziło o obrazki z informacją po angielsku :)

agree  Jolanta Schimenti: accordion door
1 hr
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to install accordion door


Explanation:
'zamontowac' oznacza tutaj chyba 'zainstalowac', a nie 'zlozyc', 'zmontowac', co byloby 'assemble'.

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Patrycja Podkañska
9 hrs
  -> Dzieki. Bartek chyba nie bardzo wie o co jej chodzi.