KudoZ home » Polish to English » Other

karta niezgodności

English translation: Non-conformance card


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:karta niezgodności
English translation:Non-conformance card
Entered by: bartek

15:26 Jan 22, 2004
Polish to English translations [PRO]
/ magazyny
Polish term or phrase: karta niezgodności
składanie reklamacji do dostawców niezwłocznie po otrzymaniu karty niezgodności (zarówno na etapie przyjęcia, jak i wykrytych podczas produkcji). Przekazanie informacji do dostawcy o wykryciu niezgodności, propozycji działań naprawczych, jak i związanych z tym kosztów.
bartek
Non-conformance card
Explanation:
moje doświadczenie

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:23:51 (GMT)
--------------------------------------------------

skrótowo N/C Card

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:24:01 (GMT)
--------------------------------------------------

skrótowo N/C Card

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:29:44 (GMT)
--------------------------------------------------

mały dodatek:
jeszcze odgrzebałam w pamięci \"corrective action report\", kierowany do dostawcy felernej dostawy
Selected response from:

Monika Pilecka
Poland
Grading comment
Dzięki. Sheet - z właściwym akcentem :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Non-conformance card
Monika Pilecka
3discrepancypidzej
2complaint card
Dorota Crates


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Non-conformance card


Explanation:
moje doświadczenie

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:23:51 (GMT)
--------------------------------------------------

skrótowo N/C Card

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:24:01 (GMT)
--------------------------------------------------

skrótowo N/C Card

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 16:29:44 (GMT)
--------------------------------------------------

mały dodatek:
jeszcze odgrzebałam w pamięci \"corrective action report\", kierowany do dostawcy felernej dostawy

Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 105
Grading comment
Dzięki. Sheet - z właściwym akcentem :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: sheet
36 mins
  -> dziękuję

agree  nrabate: sheet
4 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
karta niezgodności
discrepancy


Explanation:
discrepancy sth - wątpie by card, raczej sheet

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733

43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
complaint card


Explanation:
Moze o to chodzi?

Dorota Crates
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 108