KudoZ home » Polish to English » Other

Przestrzeganie dobrej praktyki laboratoryjnej

English translation: Meet good laboratory practice requirements


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Przestrzeganie dobrej praktyki laboratoryjnej
English translation:Meet good laboratory practice requirements
Entered by: bartek

17:59 Jan 23, 2004
Polish to English translations [PRO]
Polish term or phrase: Przestrzeganie dobrej praktyki laboratoryjnej
stanowisko pracy - obowiązki
bartek
Meet good laboratory practice requirements
Explanation:
Proponuję pisać w postaci poleceń, dlatego meet, nie meeting.

Komentarz do GLP: obszar stosowania tej nazwy i skrótu może być ograniczony tylko do UK. Firmy spoza UK najpewniej nie znają tego Authority.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Firma spoza UK :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6following good laboratory practice
Magda Dziadosz
5 +2to meet the requirements of GLP (Good Laboratory Practice)jjk
5 +1Meet good laboratory practice requirements
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
following good laboratory practice


Explanation:
sporo linków

Magda


    Reference: http://www.mca.gov.uk/ourwork/ensurequalmed/inspectlabs.htm
Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: sounds...good
5 mins

agree  jjk
1 hr

agree  kingusia
2 hrs

agree  anglista: też ...Practices oraz ..GLP
17 hrs

agree  Agnieszka Hayward
18 hrs

agree  Fitzcarraldo: z zastrzeżeniem, że należy pisać dużymi lterami: Good Laboratory Practice, podobnie jak w cytowanym linku
1 day47 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
to meet the requirements of GLP (Good Laboratory Practice)


Explanation:
po zastanowieniu - to "przestrzeganie" w Dyrektywach jest wyrazane wlasnie jak powyzej, aczkolwiek moze to byc rowniez ekwiwalent "spelniac wymogi".

jjk
Poland
PRO pts in pair: 139

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fitzcarraldo
23 hrs

agree  Teresa Jaczewska: właśnie np. comply with GLP lub compliance with GLP
1 day15 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Meet good laboratory practice requirements


Explanation:
Proponuję pisać w postaci poleceń, dlatego meet, nie meeting.

Komentarz do GLP: obszar stosowania tej nazwy i skrótu może być ograniczony tylko do UK. Firmy spoza UK najpewniej nie znają tego Authority.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2343
Grading comment
Firma spoza UK :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fitzcarraldo: GLP to pojęcie międzynarodowe, podobnie jak GCP (Good Clinical Practice)
9 hrs