KudoZ home » Polish to English » Other

drapieznik, glon

English translation: predator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:drapieznik
English translation:predator
Entered by: Dorota Crates

12:39 Jan 26, 2004
Polish to English translations [Non-PRO]
Polish term or phrase: drapieznik, glon
Mozna podzielic na dwie grupy - drapiezniki i glony
Dorota Crates
predator, alga / predators, algae
Explanation:
seaweed - też glon :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje, kto pierwszy ten lepszy :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4predator, alga / predators, algae
bartek
4 +1predator, alga
Anna Bittner


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
predator, alga / predators, algae


Explanation:
seaweed - też glon :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
Dziekuje, kto pierwszy ten lepszy :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner: respect!
2 mins

agree  Jakub Szacki: coz za absurdalna dychotomia? A seeweed to raczej tylko taki duzy 'wodorost', 'makroglon'
5 mins

agree  vladex: do kuby - na upartego można np. tak podzielić sposób zachowania euglen - raz są drapieżnikami, a raz glonami :-)
1 hr

agree  leff: dychotomia zapewne bez żadnego związku z biologią. To pewnie etykiety zachowań - organizm skrajnie cudzożywny i skrajnie samożywny. :-)
1 hr

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
predator, alga


Explanation:
.

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 448

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: da zdrastvuyet miezhdunarodnaya druzhba :-)
1 min
  -> podziwiam Twoją szybkość!