KudoZ home » Polish to English » Other

sztyca

English translation: seatpost


22:55 Mar 11, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: sztyca
Po wymyciu rower najlepiej postawić do góry kołami z wyciągniętą sztycą, aby woda dokładnie ściekła
Gregor
English translation:seatpost
Explanation:
patrz link

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-03-11 23:02:58 GMT)
--------------------------------------------------

... Wspornik siodełka (sztyca) - rura, do której przykręcamy siodełko. ...
w słowniku wizualnym nazywa się to \'podpórka siodełka\', a po ang. \'saddle pillar\'
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1seatpost
MonikaSojka
3sadle support
Jakub Szacki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
seatpost


Explanation:
patrz link

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-03-11 23:02:58 GMT)
--------------------------------------------------

... Wspornik siodełka (sztyca) - rura, do której przykręcamy siodełko. ...
w słowniku wizualnym nazywa się to \'podpórka siodełka\', a po ang. \'saddle pillar\'


    Reference: http://www.widzew.net/~bladteth/slownik.txt
MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malina9
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sadle support


Explanation:
niedawno tlumaczylem instrukcje rowerow w druga stronę i tak to wlasnie brzmialo. Tyel, ze sztyca w rowerze jest także przy kierownicy...

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58