KudoZ home » Polish to English » Other

cztery plus

English translation: B+


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:cztery plus
English translation:B+
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:19 Jul 1, 2004
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: cztery plus
no własnie jaki byłby odpowiednik tej cząstkowej oceny po angielsku?
a np. trzy minus?

pytanie dodatkowe, ale już za jednym zamachem - jeśli skala jest 5-stopniowa (dawna w Polsce) to co przypisać do A - very good?
Maciej Andrzejczak
Poland
B+
Explanation:
vide: http://www.proz.com/topic/22384

IMO minusów oficjalnie nie ma w polskim systemie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-07-01 10:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

jesli to oficjalne (przysiegle) tlumaczenie to nalezy umiescic opis skali ocen

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-07-01 10:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze to: chyba w sprzecznosci z B+ ;-)
http://www.swz.pwsz.legnica.edu.pl/?sid=13&op=32
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki za linki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5B+Aleksander Szydlowski
3 +1B+Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
B+


Explanation:
A=5, B=4, C=3, F=2.

Aleksander Szydlowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
B+


Explanation:
vide: http://www.proz.com/topic/22384

IMO minusów oficjalnie nie ma w polskim systemie

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-07-01 10:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

jesli to oficjalne (przysiegle) tlumaczenie to nalezy umiescic opis skali ocen

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2004-07-01 10:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze to: chyba w sprzecznosci z B+ ;-)
http://www.swz.pwsz.legnica.edu.pl/?sid=13&op=32

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 322
Grading comment
dzięki za linki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nrabate
4 hrs
  -> thanks