KudoZ home » Polish to English » Other

ciąg kanalizacyjny

English translation: sewer pipeline


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ciąg kanalizacyjny
English translation:sewer pipeline
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:48 Aug 4, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: ciąg kanalizacyjny
rury kwaso- i ługoodporne do budowy ciągów kanalizacyjnych
Maciej Andrzejczak
Poland
sewer pipeline
Explanation:
acid- and lye-proof pipes for sewer pipelines

Myślę, że tekst oryginału jest przegadany. Czy do budowy "ciągu kanalizacyjnego" stosuje się inne materiały, niż do całego systemu kanalizacyjnego?
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
tez tak myślę, ze oryginał jest przegadany...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sewer pipeline
Andrzej Mierzejewski
4sewage (system) pipe string / pipe-line
Szymon Cegielka
4drainige system (piping) run , sewage piping run
bartek
3sewerage run
Lucyna Długołęcka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciąg kanalizacyjny
drainige system (piping) run , sewage piping run


Explanation:
wg sl. budowlanego takie ciągi to runs

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciąg kanalizacyjny
sewage (system) pipe string / pipe-line


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-08-04 11:53:54 GMT)
--------------------------------------------------

~ rur pipe-line; pipe string
~ rur okładzinowych wiertn. casing string
~ rur wodnych górn. water string
~ rur wydobywczych wiertn. flow string, pay string
za WNT

Szymon Cegielka
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sewerage run


Explanation:
/

Lucyna Długołęcka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 15

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciąg kanalizacyjny
sewer pipeline


Explanation:
acid- and lye-proof pipes for sewer pipelines

Myślę, że tekst oryginału jest przegadany. Czy do budowy "ciągu kanalizacyjnego" stosuje się inne materiały, niż do całego systemu kanalizacyjnego?

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 184
Grading comment
tez tak myślę, ze oryginał jest przegadany...