KudoZ home » Polish to English » Other

centrum powiadamiania ratunkowego

English translation: Emergency Communication Center


12:53 Dec 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: centrum powiadamiania ratunkowego
bez kontekstu, pozycja na długiej liście "rzeczy wszystkich"
Piotr Bienkowski
Poland
English translation:Emergency Communication Center
Explanation:
Albo Emerg. Control Center

ZTCW nie ma oficjalnej polskiej nazwy CPR.
CPR służy m.in. do odbierania i przekazywania informacji między wzywającym pomocy, ambulansem i ewentualnie jedn. straży pożarnej.

www.panorama-miast.com.pl/49/HTML/czest2ang.htm
Tutaj stosują Em. Call Center, ale IMHO Communication jest może pełniejsze.
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Emergency Communication CenterxxxOTMed
4emergency information center
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
emergency information center


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 723

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Emergency Communication Center


Explanation:
Albo Emerg. Control Center

ZTCW nie ma oficjalnej polskiej nazwy CPR.
CPR służy m.in. do odbierania i przekazywania informacji między wzywającym pomocy, ambulansem i ewentualnie jedn. straży pożarnej.

www.panorama-miast.com.pl/49/HTML/czest2ang.htm
Tutaj stosują Em. Call Center, ale IMHO Communication jest może pełniejsze.

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
8 hrs

agree  Marcin Miłkowski: tak samo jest w WikiPedii
471 days