KudoZ home » Polish to English » Other

zbliżenie intymne

English translation: sexual intercourse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zbliżenie intymne
English translation:sexual intercourse
Entered by: marzena l

19:59 Feb 14, 2005
Polish to English translations [PRO]
Other
Polish term or phrase: zbliżenie intymne
opis w sądzie przestepstwa - proby gwałtu
irena
sexual intercourse
Explanation:
b
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieki, skorzystam rowniez z podpowiedzi wyzej
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4sexual intercourse
bartek
4 +2sexual encounter/sexual act
Malina9
4carnal knowledgepidzej
4sexual intercourse
Jacek Monkiewicz
4 -1attempted rape
Jacek Monkiewicz


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
zbliżenie intymne
sexual intercourse


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1342
Grading comment
Dzieki, skorzystam rowniez z podpowiedzi wyzej

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*
1 min

agree  maciejm
14 mins

agree  Misiaczek
15 mins

disagree  Michal Berski: mowa jest o próbie gwałtu, a nie o stosunku płciowym. Zrozumiałem. Ale zbliżenie intymne niekoniecznie musi polegac na stosunku.
31 mins
  -> chyba nie zrozumiales pytania. Pytanie jest "zblizenie intymne", a nie proba gwaltu czy gwalt. Proste?

agree  Monika Rozwarzewska
1 hr

agree  lim0nka
1 hr

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zbliżenie intymne
attempted rape


Explanation:
Nie wiem o co do końca chodzi, może o to? Bo jeśli nie, to intercourse lub coitus.

Jacek Monkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski: Zbliżenie intymne nijak się ma do próby gwaltu i wcale nie musi oznaczaś stosunku. Wzajemne pieszczoty to też zblizenie intymne.
25 mins

disagree  bartek: sorry, ale pytanie jest "zblizenie intymne", a nie proba gwaltu. Tez klaniam :-) Pewnie w sadzie uzyto tego zwrotu i stad pytanie.
37 mins
  -> OK, tylko zbliżenie intymne i próba gwałtu tak jakoś się gryzą. Dlatego napisałem, że nie wiem do końca o co chodzi. Nie widzę intymności żadnej. Pewnie chodzi o stosunek. Pozdrawiam!

disagree  Monika Rozwarzewska: asker pyta o termin "zbliżenie intymne"
54 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zbliżenie intymne
sexual intercourse


Explanation:
Wszystko jasne. Chociaż "attempted rape" może by się tu dało wpleść?;)

Jacek Monkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zbliżenie intymne
sexual encounter/sexual act


Explanation:
...


    Reference: http://people.indiatimes.com/articleshow/801045.cms
Malina9
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxGracee
17 mins
  -> Dziekuje

agree  Piotr Kurek
11 hrs
  -> Dziekuje

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zbliżenie intymne
carnal knowledge


Explanation:
panowie X właśnie do tego dążą. a na serio, to właśnie prawniczy rejestr.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 6 mins (2005-02-14 23:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

carnal knowledge,
Chiefly Law. sexual intercourse.
(Random House)

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73