KudoZ home » Polish to English » Paper / Paper Manufacturing

tektura dwustronnie szara

English translation: double-sidedly grey cardboard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:tektura dwustronnie szara
English translation:double-sidedly grey cardboard
Entered by: Polangmar

14:15 Sep 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
Polish term or phrase: tektura dwustronnie szara
mam dwie propozycje: double-sided grey board lub board grey on both sides, nie jestem jednak do końca przekonana czy są one poprawne, proszę o pomoc
sylwia_r
double-sidedly grey cardboard
Explanation:
Lub:
both-sidedly grey cardboard/paperboard

"Double-side(d) grey cardboard/paperboard" znaczyłoby tylko, że jest ona dwustronna, bez sprecyzowania, że obie strony mają ten sam kolor.

http://tinyurl.com/yrsq39
http://tinyurl.com/yre6lp
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję, to faktycznie pozwala rozwiązać problem dwuznaczności
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1double-sidedly grey cardboardPolangmar
3 +1double-sede grey cardboard
asia20002


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
double-sede grey cardboard


Explanation:
według mnie taka wersja jest dobra

--------------------------------------------------
Note added at   42 min (2007-09-18 14:57:24 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście double-sided


    Reference: http://www.ihobb.com/cgi-bin/ws400CS.cgi?category=STOCKBOOKS
asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pikador: Tak :)
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
double-sidedly grey cardboard


Explanation:
Lub:
both-sidedly grey cardboard/paperboard

"Double-side(d) grey cardboard/paperboard" znaczyłoby tylko, że jest ona dwustronna, bez sprecyzowania, że obie strony mają ten sam kolor.

http://tinyurl.com/yrsq39
http://tinyurl.com/yre6lp

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19
Grading comment
dziękuję, to faktycznie pozwala rozwiązać problem dwuznaczności

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pikador: A co to znaczy tektura dwustronna?
21 mins
  -> No właśnie nic, podobnie jak "double-side(d) cardboard".:)

agree  A.G.: double sided - moze byc ambigous; double side - nie ( przysłówek modyfikuje tylko przymiotnik)//zgoda///a w "double side painted" - to nie adverb?
1 hr
  -> "Double side" ma takie samo znaczenie, jak "double-sided" - "double-sidedly" jest jednoznaczne. "D. s." nie jest przysłówkiem, a wyraż. rzeczownikowym. // Dziękuję - "d.s." w "d.s.p." to wyr. rzeczownikowe w funkcji przysłówka (ale nie zawsze tak jest:)).