KudoZ home » Polish to English » Printing & Publishing

toczenie

English translation: embossing


19:47 Nov 3, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
Polish term or phrase: toczenie
(oferta drukarni - uszlachetnianie druku)


"Złocenie
Proponujemy naszym Klientom korzystanie z całej gamy nowych możliwości dzięki wdrożeniu innowacyjnej technologii uszlachetniania produktów aplikacjami złotymi, srebrnymi oraz z kolorowych folii. Maszyna Eagle System I Platinium Series dzięki w pełni skomputeryzowanemu systemowi zapewnia doskonałą precyzję ***toczenia."
Michał Szewczyk
English translation:embossing
Explanation:
jak nic widzę w tym kontekście "tłoczenie" - chyba literka uciekła
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2embossing
bartek
3-
Natalia Telega


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
embossing


Explanation:
jak nic widzę w tym kontekście "tłoczenie" - chyba literka uciekła

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: fully agree
5 mins

agree  skisteeps: jak najbardziej
11 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
-


Explanation:
Ja z małym glosariuszem. Może się przyda:-)




    Reference: http://www.printusa.com/printing_glossary.htm
Natalia Telega
Native speaker of: Native in PolishPolish