KudoZ home » Polish to English » Printing & Publishing

listwa rurkowa

English translation: (metal) binding spine tube


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:(metalowa) listwa rurkowa
English translation:(metal) binding spine tube
Entered by: Polangmar

13:32 Feb 19, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
Polish term or phrase: listwa rurkowa
W wyrażeniu: "wykonać oprawę w listwy francuskie lub rurkowe". Proszę o pomoc!
Piotr Andrzejczak
(hollow) (metal) binding (spine/edge) tubes/pipes
Explanation:
Niestety, mimo usilnych poszukiwań nic nie znalazłem - proponuję więc opisowo.

Introligatornia Lidex wykonuje również oprawę w unikalne metalowe listwy rurkowe z zawieszką lub sznurkiem.
Listwy rurkowe charakteryzują się większą w stosunku do listew płaskich sztywnością, dlatego szczególnie polecamy je przy oprawie plakatów dużego formatu. Mamy możliwość wykonania oprawy do 180cm. Listwy rurkowe oferujemy również w bogatej gamie 60 kolorów!
http://je.pl/n96v

binding spine + calendar
http://tinyurl.com/dggrlf
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(hollow) (metal) binding (spine/edge) tubes/pipesPolangmar
3 -1spiral/coil bindingxxxKhrystene


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
spiral/coil binding


Explanation:
Coil binding is an extremely popular book binding style for creating documents, reports, presentations and proposals. This binding style is known by a number of names including spiral coil, color coil, colorcoil, ez-coil, plastic coil, spiral binding, plastikoil and coilbind.

Example sentence(s):
  • Wiki

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Spiral_binding
xxxKhrystene
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: To jest bindowanie spiralą ( http://je.pl/b2x6 , http://je.pl/2svk ), taką jak tu: http://je.pl/unpu . W pytaniu natomiast chodzi o listwy jak tu: http://je.pl/n96v .
1 day3 hrs
  -> ok.

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(hollow) (metal) binding (spine/edge) tubes/pipes


Explanation:
Niestety, mimo usilnych poszukiwań nic nie znalazłem - proponuję więc opisowo.

Introligatornia Lidex wykonuje również oprawę w unikalne metalowe listwy rurkowe z zawieszką lub sznurkiem.
Listwy rurkowe charakteryzują się większą w stosunku do listew płaskich sztywnością, dlatego szczególnie polecamy je przy oprawie plakatów dużego formatu. Mamy możliwość wykonania oprawy do 180cm. Listwy rurkowe oferujemy również w bogatej gamie 60 kolorów!
http://je.pl/n96v

binding spine + calendar
http://tinyurl.com/dggrlf

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102
Grading comment
Dziękuję za pomoc!