KudoZ home » Polish to English » Real Estate

Suma obrotów transakcji

English translation: total turnover of transactions


08:40 Apr 5, 2008
Polish to English translations [PRO]
Real Estate / Transactions
Polish term or phrase: Suma obrotów transakcji
Termin przewija się przez cały czas w takim lub zbliżonym kontekście:
Tabela: suma obrotów transakcji gruntami w sąsiedztwie miasta X.
Lub:
Największy obrót pod względem kwotowym zanotowano w gminie X.
Lub:
Zestawienie obrotów na rynku wtórnym mieszkań
JamJest
English translation:total turnover of transactions
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-04-05 08:47:34 GMT)
--------------------------------------------------

in the sentence: total turnover of property transactions

Selected response from:

Sylwia Dziuba
Grading comment
Bardzo dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3total turnover of transactionsSylwia Dziuba
4 +2transaction totals
Adam Lankamer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
total turnover of transactions


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-04-05 08:47:34 GMT)
--------------------------------------------------

in the sentence: total turnover of property transactions



Sylwia Dziuba
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 7
Grading comment
Bardzo dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Chocholski: Jeżeli te "obroty" koniecznie mają się tam znaleźć (żeby nie komplikować tłumaczenia), to nic innego nie pozostaje chyba :-) http://qx5.gu.ma/
39 mins
  -> dziekuje :)

agree  Polangmar
4 hrs
  -> dziekuje :)

agree  Ano Nym
16 hrs
  -> dziekuje :)

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
transaction totals


Explanation:
http://tinyurl.com/6nqf7j

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 210

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dotorka
51 mins

agree  Zofia Wislocka: obroty a suma transakcji to nie to samo; PL nie jest tu zbyt zreczny, ale sens jest jasny: tran tots = sumy transakcji, turnover - obroty
8 hrs