KudoZ home » Polish to English » Religion

w łonie matki

English translation: in his mother's womb


13:28 Oct 24, 2007
Polish to English translations [PRO]
Religion / anatomy
Polish term or phrase: w łonie matki
Podaję kontekst bo trudno to nazwać anatomią sensu stricte:

"...już w łonie matki powierzony został opiece Matki Bożej."
JamJest
English translation:in his mother's womb
Explanation:
Propozycja.

http://tinyurl.com/2duqhh
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję. Ta podpowiedź przyszła pierwsza, chociaż różnica w czasie była niewielka.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9in his mother's womb
Maciek Drobka
4 +2in the womb
Justyna Cuper


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
in his mother's womb


Explanation:
Propozycja.

http://tinyurl.com/2duqhh

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
Bardzo dziękuję. Ta podpowiedź przyszła pierwsza, chociaż różnica w czasie była niewielka.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Sawiec
0 min
  -> dziękuję

agree  Michal Berski
3 mins
  -> dziękuję

agree  Dariusz Saczuk
19 mins
  -> dziękuję

agree  IwonaASzymaniak
1 hr
  -> dziękuję

agree  skisteeps: or in one's ...
2 hrs
  -> dziękuję

agree  legato
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Stanislaw Czech, MCIL
4 hrs
  -> dziękuję

agree  TechWrite
6 hrs
  -> dziękuję

agree  Malgorzata Kazmierczak
2 days4 hrs
  -> dziękuję

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
in the womb


Explanation:
womb /wum/ n Anat macica f; liter łono n; the child in the womb dziecko w łonie matki

propozycja

Justyna Cuper
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Caryl Swift
23 mins
  -> dziękuję :)

agree  Lota
6 hrs
  -> dziękuje