KudoZ home » Polish to English » Science

... na przykładzie przewoźników lotniczych

English translation: on the example of air carriers


10:15 May 20, 2003
Polish to English translations [Non-PRO]
Science
Polish term or phrase: ... na przykładzie przewoźników lotniczych
education, studies
bersiu
Poland
English translation:on the example of air carriers
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 20:50:38 (GMT)
--------------------------------------------------

\"on the example of\" daje 17.300 trafień w guglu, więc czy ja coś przeoczyłem?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2on the example of air carriers
Andrzej Lejman
5airline operators
nrabate
5a case study of air carriersemis
4using air carriers as an examplepidzej
5 -1on the example of airline carriers
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
on the example of air carriers


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 20:50:38 (GMT)
--------------------------------------------------

\"on the example of\" daje 17.300 trafień w guglu, więc czy ja coś przeoczyłem?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elzbieta Pulawska
5 hrs

agree  Adam Zakrzewski
7 hrs

disagree  pidzej: niemożliwe moim zdaniem
9 hrs
  -> a czemuż to??? Może jakieś uzasadnienie, a nie tylko "moim zdaniem"?

agree  xxxgracee
15 days

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
on the example of airline carriers


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: linie mają kogoś kto je wozi? air carriers, ale jw
8 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
a case study of air carriers


Explanation:
może tak, jeśli pasuje do kontekstu

emis
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 57

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
airline operators


Explanation:
.

nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1435

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
using air carriers as an example


Explanation:
or "as exemplified by air carriers" - zależnie od kontekstu, którego skąpisz

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 21:26:43 (GMT)
--------------------------------------------------

andrzej: jak ci dowieść że \"on the example\" (boć przecież o to \"ON\" chodzi) nie jest poprawne (pominąwszy oczywiste konteksty typu \"let\'s now focus on the example\" of this or that)? masz jakiś pomysł? moim profesjonalnym obowiązkiem jest ostrzec pytka przed tą odpowiedzią. nie jestem nejtywem ale tłumaczę od blisko 40 lat zasadzie tylko na angielski i mam trochę słuchu i doświadczenia. nie mam natomiast słowników zwrotów niepoprawnych i kalek. nie ufasz mi - spytaj nejtywów na mono.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 21:30:00 (GMT)
--------------------------------------------------

jeden z tych twoich 17300: when
you click on the example of an Athenian red-figured amphoriskos. ...
dziesiątki następnych ze stron polskich lub niemieckich
Kolejny nie polski, niemiecki ani chorwacki: Cicero on the example of Antonius. All Roman rhetoricians agree that
regardless whether the orator chooses - Czyli: Cyceron o przykładzie Antoniusza - czy może na przykładzie Antoniusza?

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-20 21:38:09 (GMT)
--------------------------------------------------

z googla: equipmetn : ok. 738 trafień
Accomodation: 761000 trafień (accommodation tylko 7 razy więcej)
goverment: 173000

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1733