KudoZ home » Polish to English » Science (general)

kształtować się podobnie

English translation: is similar


19:05 Sep 3, 2006
Polish to English translations [PRO]
Science - Science (general)
Polish term or phrase: kształtować się podobnie
W zdaniu:
"Podobnie kształtują się zależności pomiędzy różnorodnością a zagęszczeniem populacji ludzkiej w sołectwach gminy B."
zmęczenie i niskie ciśnienie = brak pomysłów
"are runnig about the same"?
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
English translation:is similar
Explanation:
Po prostu. I zmieniłbym na liczbę pojedyncżą czyli "The dependence .... is similar".
Selected response from:

Scherzando
Grading comment
dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1is similar
Scherzando
3 +1run along similar lines
Joanna Carroll
3are in a similar range
literary
3represent the same modelCortejo


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kształtować się podobnie (tu)
run along similar lines


Explanation:
np. tak

Joanna Carroll
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp
49 mins
  -> dziekuje!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
is similar


Explanation:
Po prostu. I zmieniłbym na liczbę pojedyncżą czyli "The dependence .... is similar".

Scherzando
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: moze relation zamiast dependance, bo w zrodle chyba jednak o to chodzi, bo jak sie zmieni gestosc to roznorodnosc niekoniecznie
47 mins
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
represent the same model


Explanation:
Taaaaaka sugestia...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-03 21:02:16 GMT)
--------------------------------------------------

Albo "follow the same pattern"

Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
are in a similar range


Explanation:
wprawdzie nie są to wartości liczbowe, ale może się przyda.

literary
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish