KudoZ home » Polish to English » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

marka terytorium

English translation: country/territory/locality etc. brand


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:marka terytorium
English translation:country/territory/locality etc. brand
Entered by: allp

23:03 Mar 12, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / place marketing research project
Polish term or phrase: marka terytorium
Dodatkowym efektem projektu badawczego będzie przygotowanie publikacji książkowej, w której zostaną ukazane różne formy wykorzystania marketingu terytorialnego w praktyce: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces promocji *marki terytorium*.

no chyba nie brand. Trochę zgłupiałam. Może good name? I czego tu użyć za "terytorium" - area, locality, territory?
allp
Poland
country (territory) brand
Explanation:
Brand oczywiście.
Selected response from:

inmb
Grading comment
jeszcze raz dziękuję za obydwie odpowiedzi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1regional brand
bajbus
5country (territory) brand
inmb


Discussion entries: 5





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
country (territory) brand


Explanation:
Brand oczywiście.


    Reference: http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=183657
    Reference: http://www.ingentaconnect.com/content/pal/pb/2005/00000001/0...
inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16
Grading comment
jeszcze raz dziękuję za obydwie odpowiedzi

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
regional brand


Explanation:
To zależy o jakie terytorium chodzi . Równie dobrze może być mniejsze niż kraj.
Popatrz na te przykłady:
http://www.cincinnatichamber.com/tk.aspx
http://www.wfa.org.au/PDF/Peter Sawrey.pdf

Albo local brand
http://www.marketingpower.com/mg-dictionary-view2581.php

bajbus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: ładnie, chociaż mam pewne wątpliwości jeśli chodzi o wieloznaczność (wymienione w notes to asker)
2 hrs
  -> po komentarzu askera może lepiej pasuje local brand