KudoZ home » Polish to English » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

"znaczący inny"

English translation: significant other


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:"znaczący inny"
English translation:significant other
Entered by: JamJest

20:58 Mar 12, 2008
Polish to English translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / social therapy
Polish term or phrase: "znaczący inny"
Kontekst:
Jak wskazują dane, zdaje się kształtować grupa „znaczących innych” i rodzą się także pierwsze więzi.
JamJest
significant other
Explanation:
to jest pożyczka z angielskiego.

HTH,
Magda

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-03-12 21:03:50 GMT)
--------------------------------------------------

a raczej nieudane tłumaczenie ang. "significant other" ;)


http://en.wikipedia.org/wiki/Significant_other
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi. Pytanie zamykam dość szybko, bo i ja zamierzałam tak właśnie to przetłumaczyć.
Odpowiedź Magdy przyszła o ułamek sekundy wcześniej, więc sprawiedliwie muszę Magdzie przyznać punkty.
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1significant other
Magda Dziadosz
4significant other
PAS


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
significant other


Explanation:
patrzę i oczom nie wierzę. Tak się mówi o partnerze, ale po polsku?


    Reference: http://www.reference.com/search?r=13&q=Significant%20other
PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
significant other


Explanation:
to jest pożyczka z angielskiego.

HTH,
Magda

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2008-03-12 21:03:50 GMT)
--------------------------------------------------

a raczej nieudane tłumaczenie ang. "significant other" ;)


http://en.wikipedia.org/wiki/Significant_other

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bardzo dziękuję za obie odpowiedzi. Pytanie zamykam dość szybko, bo i ja zamierzałam tak właśnie to przetłumaczyć.
Odpowiedź Magdy przyszła o ułamek sekundy wcześniej, więc sprawiedliwie muszę Magdzie przyznać punkty.
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PAS: a ja grzebię po refach
1 min
  -> mnie też strzeliło po oczach - takiej polskiej wersji tego jeszcze nie widziałam! :)