ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Sports / Fitness / Recreation

zabawy i gry ruchowe

English translation: physical games and activities

08:50 Apr 6, 2006
Polish to English translations [PRO]
Science - Sports / Fitness / Recreation / nazwy przedmiotów na studiach
Polish term or phrase: zabawy i gry ruchowe
Jest to nazwa przedmiotu nauczanego na AWF.

Mam problem jak to nazwac, poniewaz powyżej jest przedmiot "gry sportowe i rekreacyjne: koszykówka", czyli "recreation and sports games: basketball" (oki?)

Jak zatem w tym kontekście przetłumaczyc te "zabawy i gry ruchowe"? Bo przecież nie mogę znowu "sports games"...
Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
English translation:physical games and activities
Explanation:
może tak
http://tinyurl.com/nup3r
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1physical games and activities
Adam Lankamer
4outdoor activities / games
bartek
4board and outdoor games
Alexander Onishko
3funs and activities
marzena l
3motor play activitiesMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
outdoor activities / games


Explanation:
Kosciuszko

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 42

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PAS: a jak bawią się na sali gimnastycznej?/// no nieee - na naszej szerokości czasami w listopadzie się nie da, nawet przy najszczerszej chęci. No i wyobraź sobie gniew matek.// wszystkich oprócz progresywnych
4 mins
  -> nie mają prawa :-) Polek, czy moherowych? :-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
physical games and activities


Explanation:
może tak
http://tinyurl.com/nup3r

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
2 days2 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
board and outdoor games


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q="board and outdoor game...

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PAS: ruchowe odnosi się do gier i zabaw; "board games" (gry planszowe) tu wykluczone.
29 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motor play activities


Explanation:
technicznie j.w. za http://www.proz.com/kudoz/1043911
wszystkie propozycje tamże:
3 +2 sports games Zenon Styczyrz
4 Motor play activities Suchy <========= wybrana odp.
3 fun and games activities *eva*

tutaj http://www.proz.com/kudoz/460034
5 outdoor games and activities Vladimir Dubisskiy
1 +1 sports games Pawel Czernecki <========= wybrana odp.

a w języku ludzi - 'indoor and outdoor games and fun activities'

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
funs and activities


Explanation:
inna propozycja - żeby było do wyboru
http://www.google.com/search?hl=pl&q="funs and activities"&l...

marzena l
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4